Prezent dla dzieci z sąsiedztwa w bożonarodzeniowym spocie Allegro
Bohaterem nowej reklamy wizerunkowej Allegro na Boże Narodzenie jest chłopiec, który prosi Świętego Mikołaja o prezent nie dla siebie, tylko dla dzieci z sąsiedztwa. Spot przygotowała agencja Ogilvy Poland.
W spocie kilkuletni chłopiec w towarzystwie psa pisze list do Świętego Mikołaja. Rodzice, żeby spełnić jego marzenia, robią zakupy na Allegro, korzystając z aplikacji mobilnej.
W wieczór wigilijny chłopiec ku zaskoczeniu rodziców zanosi prezenty pod drzwi sąsiadów z piętra wyżej, gdzie razem z mamą mieszka czwórka dzieci. - Zobacz wokół siebie to, co najważniejsze. Twój mały gest może okazać się dla drugiej osoby wielkim prezentem - czytamy w opisie reklamy.
- Dzięki opowiedzianej w kampanii historii uświadamiamy sobie, że czas kojarzony przez wielu z miłością i radością, dla innych może być trudny i wymagający. Dlatego warto rozejrzeć się wokół i dostrzec osoby, dla których nasz drobny gest może okazać się wielkim prezentem. Mamy nadzieję, że udało nam się pokazać, jak wielką moc ma taka życzliwość i jak ogromną radość może sprawić obdarowywanie innych - komentuje Karolina Sytnyk, senior brand management specialist z Allegro.
Za produkcję spotów odpowiada Moon Films, za postprodukcję - studio Televisor, za montaż - studio Juice, za zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za aktywności w mediach społecznościowych - agencja Hand Made. Spot wyreżyserował Kuba Michalczuk.
W wersji 30-sekundowej spot jest emitowany od poniedziałku w telewizji, kinach, na platformach VoD i w mediach społecznościowych.
Kampania obejmuje też odsłonę produktową: 15-sekundowe spoty w telewizji, radiu oraz internecie (m.in. na platformach VoD i społecznościowych). W pierwszych tygodniach spoty przedstawiały produkty najpopularniejsze podczas przygotowań do Bożego Narodzenia, a od grudnia będą pokazywane reklamy z inspiracjami na prezenty.
Spoty Allegro na Boże Narodzenie od lat
Allegro od kilku lat przygotowuje wizerunkowe na Boże Narodzenie. Zeszłoroczny opowiadał o lekarzu, który jest uprzedzony wobec chłopaka swojej córki, dopóki nie orientuje się, że ten jako pielęgniarz pomaga dzieciom w szpitalu.
Największą popularność zyskała reklama z końcówki 2016 roku, w której staruszek dzięki podręcznikom kupionym na Allegro uczy się angielskiego, żeby porozmawiać z małą wnuczką żyjącą od urodzenia w Wielkiej Brytanii.
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. W październiku br. odwiedziło ją 21,27 mln internautów (co dało 71,28 proc. zasięgu), z których każdy spędził średnio po godzinie, 44 minuty i 38 sekund (to dane z badania Mediapanel).
W pierwszej połowie br. grupa Allegro, do której należą też platformy Ceneo i eBilet, przy wzroście wpływów o 18,8 proc. do 2,99 mld zł zanotowała wzrost wydatków operacyjnych o 41,2 proc., głównie wskutek o połowę wyższych kosztów dostaw. Rentowność obniżyły straty przejętych w kwietniu br. Mall Group i WE|DO CZ, w konsekwencji w drugim kwartale br. wynik netto grupy Allegro zmalał rok do roku z 259,9 mln zł zysku do 63,5 mln zł straty.
Dołącz do dyskusji: Prezent dla dzieci z sąsiedztwa w bożonarodzeniowym spocie Allegro