„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand
Ruszyła wizerunkowa kampania promująca nową kolekcję rowerów miejskich firmy Kross - Le Grand. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ambasadorowie relaksu”, odpowiadają firmy marketingowe Neon Shake i Media Choice.
W ramach akcji prowadzony jest internetowy konkurs, w którym należy podać najlepszy sposób na miejski chillout. Autorzy najlepszych pomysłów wygrają rowery Le Grand i po tysiąc zł na realizację swoich koncepcji. Konkurs zaczął się 4 kwietnia i potrwa do 15 maja.
Reklamy Kross Le Grand przekonują, że rowery te inspiruje do zwolnienia tempa, a jazda nimi w miejskim otoczeniu zapewnia relaks i oderwanie od bieżących spraw. Kampania zakończy się na początku czerwca eventem we Wrocławiu.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Działania reklamowe są prowadzone na ponad 200 stronach internetowych, m.in. WP.pl, Onet.pl, Facebooku, Instagramie, YouTubie, Polskieradio.pl i w serwisach lifestylowych.
Za strategię kampanii, obsługę konkursu i kreację reklam odpowiada agencja Neon Shake, a za planowanie i zakup powierzchni reklamowych - dom mediowy Media Choice.
Dołącz do dyskusji: „Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand