Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych
Największa część globalnych nakładów na reklamę w portalach społecznościowych pochodzi z Ameryki Północnej - wynika z danych firmy eMarketer.
W 2013 roku Ameryka Północna odpowiadała za 43,2 proc. globalnych wydatków na reklamę w serwisach społecznościowych. W kolejnych latach odsetek ten ma nieznacznie spadać: do 42,3 proc. w bieżącym roku i 40,2 proc. w roku 2016.
Na drugim miejscu jest region Azji i Pacyfiku, którego udział ma wzrosnąć z 28,6 proc. w 2013 roku do 31 proc. w roku 2016. Wzrost w tym samym okresie jest prognozowany także dla trzeciej w kolejności Europy Zachodniej - z 21,6 proc. do 23,3 proc. W tyle pozostają natomiast Ameryka Łacińska, Europa Środkowo-Wschodnia oraz Bliski Wschód i Afryka.
Dołącz do dyskusji: Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych