AMS uruchamia Traffic TV - kanał wideo OOH w autobusach
W połowie października br. portfolio AMS pojawił się Traffic TV - nowy, autorski kanał video out-of-home, adresowany do pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej podróżujących autobusami.
Traffic TV to program wideo dedykowany warszawiakom. Kanał prezentuje treści m.in.: o podróżach, kulinariach, zdrowiu, kulturze i stylu życia, a także ciekawostki z życia stolicy – podane w nowoczesnej, atrakcyjnej formie video. Treści ułożone są w godzinną ramówkę.
Traffic TV powstał na bazie badań preferencji i oczekiwań pasażerów transportu miejskiego. Wyświetlany jest na 400 ekranach w 170 autobusach w Warszawie. W stolicy z komunikacji autobusowej w 2019 roku skorzystało 598,9 mln pasażerów.
Traffic TV drugim kanałem wideo out-of-home AMS
– Traffic TV to odpowiedź na potrzeby mieszkańców – dostarcza informacje, buduje relację z odbiorcą, wzbudza zaangażowanie i umila miejskie podróże. Cieszymy się, że do komunikacji miejskiej możemy wprowadzić nowoczesny format video out-of-home – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor działu city transport w AMS.
Traffic TV to drugi – obok Move TV – kanał w ofercie wideo out-of-home AMS. Move TV jest obecny w klubach fitness w największych polskich miastach.
Dołącz do dyskusji: AMS uruchamia Traffic TV - kanał wideo OOH w autobusach
Tam były statyczne plansze, tu z tego co widać, jest video.