André Andrade dyrektorem generalnym dentsu EMEA
Grupa reklamowa Dentsu mianowała André Andrade'a na stanowisko dyrektora generalnego dentsu EMEA. Będzie on nadzorować zintegrowaną strategię rozwoju i realizację działalności biznesowej dentsu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Andrade dołącza do grona regionalnych dyrektorów generalnych nadzorowanej przez Giulio Malegori, niedawno mianowanego dyrektora operacyjnego grupy Dentsu Group Inc.
André Andrade pracuje w dentsu od prawie 20 lat. Jak podaje firma, wykazał się sprawdzoną zdolnością do napędzania wzrostu i skalowania relacji z klientami na rynkach EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Od 2004 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego dentsu Portugal, dyrektora generalnego dentsu w Hiszpanii i Portugalii, a w roku 2013 przejął obowiązki dyrektora generalnego Iberia i Afryki Subsaharyjskiej (IBSSA).
Na tym ostatnim stanowisku André Andrade znacząco zwiększył przychody i wyniki w klastrze IBSSA oraz zrealizował udany plan przejęć, który integrował dziesięć operacji obejmujących media, twórczość, treści i dane, zapewniając nowe możliwości i talent zespołom Dentsu.
- André wykazał pasję i zaangażowanie w łączeniu tego, co najlepsze w Dentsu i pionierskich innowacjach, aby dostarczać zintegrowane rozwiązania na dużą skalę – powiedział Hiroshi Igarashi, prezes i dyrektor generalny Dentsu Group Inc.. - Nie mogę się doczekać ścisłej współpracy, gdy będziemy w dalszym ciągu skupiać się na stawianiu naszych klientów w centrum uwagi i zapewnianiu płynnego, zintegrowanego doświadczenia, napędzającego rozwój i przewagę konkurencyjną.
- Bycie częścią Dentsu to ekscytujący czas, biorąc pod uwagę naszą wyjątkowość na rynku, umiejscowienie na styku marketingu, doradztwa i technologii. Zależy nam na tym, aby u podstaw wszystkiego, co robimy i podejmowanych decyzji, leżało skupienie się na kliencie – powiedział André Andrade.
Dentsu ogłosi następcę André Andrade w nadchodzących tygodniach.
Dołącz do dyskusji: André Andrade dyrektorem generalnym dentsu EMEA