Andrzej Wrona twarzą kampanii „Raka da się odkrakać"
Właśnie rusza kampania społeczna „Raka da się odkrakać" przygotowana wspólnie przez Fundację Herosi, Punchline Agency i Bagatela Studio. Twarzą kampanii jest siatkarz Andrzej Wrona.
Jednym z głównych powodów, dla których Polacy nie chcą badać się profilaktycznie pod kątem onkologicznym, jest obawa, że otrzymają diagnozę: nowotwór. Tymczasem aż 80% zachorowań da się wyleczyć. A im wcześniejsza diagnoza, tym większe szanse.
Kampania „Raka da się odkrakać" oprócz uświadomienia jak ważna jest profilaktyka badań onkologicznych zachęca też do zakupu charytatywnego kalendarza z siatkarzami reprezentacji Polski i podopiecznymi Fundacji Herosi.
Dochód ze sprzedaży kalendarza wspomoże dofinansować nowoczesne terapie onkologiczne.
Autorem zdjęć do kalendarza jest Daniel Raczyński. Za koncepcję kreatywną i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Wrona twarzą kampanii „Raka da się odkrakać"