SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Andrzej Wrona twarzą kampanii „Raka da się odkrakać"

Właśnie rusza kampania społeczna „Raka da się odkrakać" przygotowana wspólnie przez Fundację Herosi, Punchline Agency i Bagatela Studio. Twarzą kampanii jest siatkarz Andrzej Wrona.

Jednym z głównych powodów, dla których Polacy nie chcą badać się profilaktycznie pod kątem onkologicznym, jest obawa, że otrzymają diagnozę: nowotwór. Tymczasem aż 80% zachorowań da się wyleczyć. A im wcześniejsza diagnoza, tym większe szanse.

Kampania „Raka da się odkrakać" oprócz uświadomienia jak ważna jest profilaktyka badań onkologicznych zachęca też do zakupu charytatywnego kalendarza z siatkarzami reprezentacji Polski i podopiecznymi Fundacji Herosi.

Dochód ze sprzedaży kalendarza wspomoże dofinansować nowoczesne terapie onkologiczne.

Autorem zdjęć do kalendarza jest Daniel Raczyński. Za koncepcję kreatywną i nadzór produkcyjny odpowiada Punchline Agency.

Dołącz do dyskusji: Andrzej Wrona twarzą kampanii „Raka da się odkrakać"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl