Barbara Krysztofczyk rzeczniczką prasową Anny Lewandowskiej
Barbara Krysztofczyk jako head od PR & communications odpowiada za wizerunek trenerki i bizneswoman Anny Lewandowskiej. Pełni także funkcję jej rzeczniczki prasowej.
Krysztofczyk jako head od PR z ramienia agencji Stor9 nadzoruje całość prac związanych z komunikacją marketingową Anny Lewandowskiej. Odpowiada za koordynację działań współpracujących z Lewandowską agencji zewnętrznych i dba o spójność przekazów promocyjnych marek reklamowanych przez trenerkę Pełnię też funkcję jej rzeczniczki prasowej.
Krysztofczyk nowe obowiązki łączy z działalnością szkoleniową we własnej agencji Krystal Point. Dalej prowadzi treningi z wystąpień publicznych, medialne i z budowania marki osobistej.
Barbara Krysztofczyk kilkanaście lat pracowała dla biznesu
Barbara Krysztofczyk jest szkoleniowcem z 13-letnią praktyką i strategiem komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w PR. W czasie ostatniej prezydenckiej kampanii wyborczej była szefową PR sztabu wyborczego Szymona Hołowni, później rozstała się ze sztabem polityka. Odpowiadała za całościowe zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją i public relations, opracowywała strategię komunikacyjną, zajmowała się również zarządzaniem kryzysowym.
Wcześniej była wieloletnim prezesem zarządu agencji Synertime. W trakcie kariery zawodowej pracowała dla takich marek jak Coca-Cola, Sante, Nestle Polska, Maspex-Wadowice, Wawel.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/barbara-krysztofczyk-labudda-odeszla-ze-sztabu-szymona-holowni
We wrześniu tego Anna Lewandowska została ambasadorką reklamową marki Oral-B., współpracuje reklamowo z markami 4F, Apart, promowała także wodę Kinga Pienińska.
Lewandowska jest także założycielką marki cateringu dietetycznego SuperMenu i brandu spożywczego Foods by Ann.