Anna Przybylska będzie reklamować płatki śniadaniowe Nestlé
Aktorka Anna Przybylska wystąpi w jesiennej kampanii reklamowej płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Akcja będzie prowadzona w telewizji, prasie i sklepach.
Produkująca płatki Nestlé firma Cereal Partners Poland Toruń-Pacific nie ujawnia na razie, którą konkretnie ich markę będzie reklamować Anna Przybylska. Nie informuje też jeszcze, kiedy dokładnie rozpocznie się ta kampania oraz kto odpowiada za jej kreację, a kto za planowanie i zakup mediów.
Dla Anny Przybylskiej będzie to kolejny udział w reklamie. Jesienią ub.r. aktorka razem ze swoim mężem Jarosławem Bieniukiem wystąpiła w kampanii promującej mięso z kurczaka (przeczytaj więcej i zobacz spot), a kilka lat temu reklamowała wodę mineralną Veroni (obejrzyj ten spot) i kosmetyki Astor (zobacz szczegóły). Ponadto promowała wafelki Princessa i samochody Mercedes Benz.
Magazyn „Forbes Polska” szacuje wartość marketingową Anny Przybylskiej na 381,5 tys. zł (zobacz cały ranking celebrytów).
Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska będzie reklamować płatki śniadaniowe Nestlé