Anna Przybylska i Paweł Małaszyński nowymi gwiazdami reklamowymi Play
W kampanii reklamowej Formuły Rodzina, nowej taryfy Play, wystąpią Anna Przybylska i Paweł Małaszyński. Z kolei ambasadorami Formuły Komfort dla Firm, drugiej nowości sieci, będą Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc, którzy reklamowali już Play.
Akcja reklamująca Formułę Rodzina w Play z udziałem Anny Przybylskiej i Pawła Małaszyńskiego zacznie się w najbliższy piątek. Będzie prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają na stałe obsługujące sieć firmy Grandes Kochones (kreacja), Artegence (reklamy internetowe) i MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
W br. w reklamach Play zadebiutowali już piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło, którzy promowali Formuły Play na Kartę (przeczytaj więcej i zobacz spoty), tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, którzy wystąpili w kampanii internetu LTE (obejrzyj te reklamy) oraz kabaret Mumio promujący taryfy abonamentowe (zobacz to). Natomiast w ub.r. Play reklamowało kilkunastu celebrytów.
Anna Przybylska od połowy ub.r. jest ambasadorką reklamową Garnier Color Naturals, a reklamy z jej udziałem ostatnio były emitowane także w krajach bałkańskich (więcej na ten temat). W ub.r. wystąpiła też w kampaniach sieci CCC (wspólnie z Piotrem Adamczykiem), płatków śniadaniowych Nestlé i sklepu internetowego Limango.pl. Paweł Małaszyński jest jednym z ambasadorów nadawanego od połowy marca kanału Stopklatka TV. Kampania z udziałem Małaszyńskiego, Magdaleny Cieleckiej i Jerzego Stuhra przebiega pod hasłem „Włącz kino” (zobacz szczegóły).
W zeszłorocznym rankingu najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd według „Forbesa” Przybylska zajęła 41. miejsce (jej wartość marketingową oszacowano na 405 tys. zł), a Małaszyński znalazł się na 85. pozycji z wyceną wynoszącą 285 tys. zł (zobacz pełne zestawienie).
14 kwietnia zacznie się kampania reklamująca drugą wprowadzaną właśnie ofertę Play - Formułę Komfort dla Firm. Bohaterami akcji będą Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc, którzy w ub.r. promowali już taryfy biznesowe sieci (obejrzyj spoty z ich udziałem).
Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska i Paweł Małaszyński nowymi gwiazdami reklamowymi Play