Anomaly globalną agencją reklamową marki Diesel
Firma odzieżowa Diesel wybrała agencję reklamową Anomaly Amsterdam jako tę, która będzie dla marki pracować globalnie. Pierwsza kampania jej autorstwa, oparta o wszystkie media będzie promować wiosenno-letnią kolekcję.
Diesel wraca do współpracy z agencją Anomaly Amsterdam - po 6 latach przerwy. W 2010 roku agencja ta przygotowała dla Diesla kampanię pod hasłem „Be Stupid”. Marka zachęcała w niej ludzi do podejmowania ryzyka. W reklamach pokazano np. kobietę ubraną w strój kąpielowy, która robiła zdjęcia, gdy w pobliżu niej spacerował lew. Ta kampania została nagrodzona Grand Prix na festiwalu reklamowym Cannes Lions, a Diesel przestał pracować z Anomaly Amsterdam rok później.
Pierwsza kampania przygotowana obecnie przez Anomaly Amsterdam dla marki Diesel ujrzy światło dzienne wiosną przyszłego roku i będzie promować wiosenno-letnią kolekcję marki, która ma zadebiutować już w lutym. Ma obejmować zintegrowane działania w prasie, telewizji oraz w internecie.
Amanda Feve, chief strategist&partner w Anomaly Amsterdam, zdradziła, że opracowano strategię marketingową, która przenosi kojarzone z marką Diesel brawurę i prowokację w czasy współczesne.
W ostatnich latach marka znana z prowokacyjnych reklam współpracowała z agencjami Super Heroes i Fred&Farid z Szanghaju.
Dołącz do dyskusji: Anomaly globalną agencją reklamową marki Diesel