Anomaly globalna agencją strategiczną Vodafone
Koncern Vodafone wybrał agencję reklamową Anomaly do globalnej obsługi strategiczno-kreatywnej.
Wśród klientów obsługiwanych globalnie przez Anomaly są m.in. Facebook, Facebook, IKEA, Unilever, YouTube. Teraz dołączył do nich koncern Vodafone. Agencja zajmie się na poziomie globalnym jego kompleksową obsługą strategiczną i kreatywną.
Anomaly ma również wspierać zaangażowanie Vodafone w tworzenie tzw. społeczeństw cyfrowych, działania mające zmniejszyć niekorzystny wpływ wprowadzanych technologii na środowisko. Będzie też wspierać wewnętrzne zespoły marketingowe koncernu w zakresie kreatywności.
Grupa Vodafone prowadzi obecnie działalność telekomunikacyjną w 24 krajach na świecie oraz stacjonarną sieć szerokopasmową na 19 rynkach.
- Filozofia Anomaly jest zgodna z silnymi wartościami Vodafone, dlatego agencja będzie w stanie pracować z nami w taki sposób, aby opracowywać kampanie reklamowe i inne inicjatywy marketingowe mające autentyczny i pozytywny wpływ na społeczeństwa - powiedział Nikos Vlachopoulos, dyrektor marketingu i marki Grupy Vodafone.
Vodafone prowadzi aktualnie przetarg na obsługę mediową jego globalnego budżetu.
Dołącz do dyskusji: Anomaly globalna agencją strategiczną Vodafone