Artur Chmielewski: z Multikina do wydawnictwa Kukbuk
Artur Chmielewski objął nowo utworzone stanowisko marketing & promotion managera w wydawnictwie Kukbuk. Wcześniej pracował w Multikinie.
Do obowiązków Chmielewskiego należy koordynacja działań marketingowych, obsługa projektów specjalnych oraz wsparcie działu sprzedaży. Zajmie się również pozyskiwaniem sponsorów do akcji niestandardowych.
Przed przejściem do wydawnictwa Kukbuk Artur Chmielewski był przez siedem lat związany z siecią Multikino, w której pełnił funkcje kierownika działu sprzedaży specjalnej i sponsoringu oraz kierownika projektu w dziale projektów specjalnych. Do jego zadań należało przygotowywanie projektów do realizacji.
Wydawnictwo wydaje dwumiesięcznik „Kukbuk” o profilu kulinarno-lifestylowym. W magazynie pojawiają się m.in. przepisy kulinarne i informacje kulturalne. Współpracuje z nim wielu kucharzy i blogerów.
Dołącz do dyskusji: Artur Chmielewski: z Multikina do wydawnictwa Kukbuk