Artur Roguski przechodzi z Grupy Onet-RAS do wydawnictwa Edipresse Polska
Po trzech latach Artur Roguski odszedł z Grupy Onet-RAS i zaczął pracę w wydawnictwie Edipresse Polska na stanowisku social media manager grupy serwisów people, style & beauty.
Roguski odpowiadać będzie za przygotowanie, wdrożenie oraz nadzór nad strategią komunikacji w kanałach social mediowych serwisów i produktów platformy people, style&beauty wydawnictwa Edipresse Polska. Platforma ta obejmuje m.in. serwisy Wizaz.pl, Party.pl i Viva.
Artur Roguski ostatnie 3 lata pracował jako product manager w Grupie Onet-RAS, gdzie był odpowiedzialny za obecność gazety Fakt i serwisu Fakt24.pl w social media.
Wcześniej pracował jako dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie „Brief”, gdzie odpowiadał za serwis internetowy, działania w mediach społecznościowych, pisał też teksty - związany też był z agencją reklamową Ogilvy Interactive.
Z wykształcenia jest magistrem psychologii o specjalizacji media i reklama.
Dołącz do dyskusji: Artur Roguski przechodzi z Grupy Onet-RAS do wydawnictwa Edipresse Polska
Dzięki za komentarz, ale nastawiony jestem w nowym miejscu na komunikacje właśnie z użytkownikami premium :-) Zwłaszcza, że Facebook aktywnie ucina zasięgi sensacyjnym nagłówkom.