Aston Villa oddaje za darmo reklamy na koszulkach
Piłkarski klub Aston Villa zrezygnował z 2 milionów funtów dochodówze sponsoringu w przyszłym sezonie, aby za darmo umieścić nakoszulkach graczy nazwę Acorns Children's Hospital.
Występujący w najwyższej klasie rozgrywek angielskiejekstraklasy klub zaczął wspierać dziecięce hospicjum już ponad dwalata temu - informuje serwis Brand Republic.
Z końcem bieżącego sezonu skończyła się dwuletnia umowa klubu, wramach której na koszulkach zawodników umieszczone było logooperatora internetowych zakładów bukmacherskich 32Red. Zamiastniego w sezonie 2008/09 pojawi się logo wspomnianego hospicjum.Umowa z 32Red warta była około 2 miliony funtów rocznie.
Aston Villa i Acorns zamierzają również przeprowadzić szereginicjatyw i imprez promujących ich współpracę i zachęcających inneinstytucje, firmy czy osoby prywatne do wspierania hospicjum.
"Traktujemy tę współpracę jako istotniejszą i bardziejwartościową od którejkolwiek z komercyjnych propozycji jakieotrzymaliśmy" - czytamy w oświadczeniu Aston Villi, który jestpierwszym klubem w historii angielskiej ligi, który zawarłbezdochodową umowę w kwestii logo na koszulkach.
Na rynku europejskim prekursorem jest tutaj FC Barcelona, którawe wrześniu 2006 roku podpisała pięcioletni kontrakt z organizacjąUnicef.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Aston Villa oddaje za darmo reklamy na koszulkach