Attica Jacques globalnym szefem marki w Under Amour
Attica Jacques została powołana na stanowisko globalnego szefa zarządzania marką w firmie Under Armour. Na stanowisku tym zastąpi Adrienne Lufton, która po 9 latach opuszcza firmę.
Attica Jacques pracuje w Under Armour od dwóch lat. Dotychczas pełniła funkcję VP global brand marketing. Wcześniej, przez 16 lat pracowała w firmie odzieżowej GAP. Przez trzy ostatnie lata zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. globalnego marketingu.
Wcześniej pełniła funkcje: starszego dyrektora ds. marketingu, szefowej marketingu i PR odpowiedzialnej za 14 rynków, szefowej marketingu i PR w Japonii, dyrektora marketingu w japońskim oddziale firmy. W latach 1996-2000 była koordynatorem ds. reklamy w firmie Prada.
Adrienne Lufton, dotychczasowa szefowa globalnego zarządzania marką odchodzi z Under Armour po 9 latach pracy w strukturze tej firmy. Swoich dalszych planów zawodowych nie ujawnia.
Dołącz do dyskusji: Attica Jacques globalnym szefem marki w Under Amour