SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pan Pikuś reklamuje serwis internetowy Avivy (wideo)

Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem Pana Pikusia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Televisor, Papaya Films i Blue449.

Pan Pikuś w reklamie AvivyPan Pikuś w reklamie Avivy

Reklamy są kontynuacją wizerunkowego etapu akcji, rozpoczętego w połowie kwietnia. W nowym spocie Pan Pikuś, zachęcony przez pracownicę Avivy, opowiada o ofercie serwisu internetowego firmy.

Bohater wylicza, że w tym serwisie można m.in. zarządzać swoimi produktami ubezpieczeniowymi, inwestycyjnymi i emerytalnymi, np. zgłosić szkodę oraz wykupić polisę ze zniżką.

Wcześniej Pan Pikuś występował w reklamach Avivy od 2009 do 2012 roku. Bohatera wymyśliła agencja PZL, która na początku br. ponownie wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną komunikacji ubezpieczyciela, przejmując ją od VMLY&R Warsaw.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet.

Animację i model postaci Pana Pikusia przygotowało studio Televisor, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue449.

Dołącz do dyskusji: Pan Pikuś reklamuje serwis internetowy Avivy (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michał
A mnie tam Pan Pikuś wkurza, jak mało kto. Czy Aviva, to marka klocków lub słodyczy, żeby mieć jakiegoś "Pikusia" za bohatera? :P Można osiągnąć zalety wirtualnego brand hero bez tego całego infantylizmu.
odpowiedź
User
markeyer
Cóż, target lubi, focus poleca
odpowiedź
User
rak
mam to samo, mało co w reklamie działa na mnie tak źle
odpowiedź