Pan Pikuś reklamuje serwis internetowy Avivy (wideo)
Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem Pana Pikusia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Televisor, Papaya Films i Blue449.
Reklamy są kontynuacją wizerunkowego etapu akcji, rozpoczętego w połowie kwietnia. W nowym spocie Pan Pikuś, zachęcony przez pracownicę Avivy, opowiada o ofercie serwisu internetowego firmy.
Bohater wylicza, że w tym serwisie można m.in. zarządzać swoimi produktami ubezpieczeniowymi, inwestycyjnymi i emerytalnymi, np. zgłosić szkodę oraz wykupić polisę ze zniżką.
Wcześniej Pan Pikuś występował w reklamach Avivy od 2009 do 2012 roku. Bohatera wymyśliła agencja PZL, która na początku br. ponownie wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną komunikacji ubezpieczyciela, przejmując ją od VMLY&R Warsaw.
Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet.
Animację i model postaci Pana Pikusia przygotowało studio Televisor, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue449.
Dołącz do dyskusji: Pan Pikuś reklamuje serwis internetowy Avivy (wideo)