Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka O.N.A. w reklamach
Teraz by Aviva to nowa oferta dla kierowców jeżdżących bez autocasco - AC na godziny, dostępne przez aplikację na smartfony. Ofertę promuje kampania reklamowa przygotowana przez FCB Bridge2Fun, Spark Foundry, Papaya Films i Nieagencje. W spotach wykorzystano motyw muzyczny z utworu O.N.A. "Znalazłam".
Teraz by Aviva to marka powstała z myślą o kierowcach, którzy kilka razy w roku jeżdżą na weekendy, wakacje, ferie, do rodziny – lub pożyczają samochód bliskim, a nie chcą płacić za AC na cały rok. Oferuje czasowe ubezpieczenie samochodu (od 3 godzin do 30 dni) do sumy 150 tys. złotych. Działa na terenie całej Polski i Europy (z wyłączeniem Rosji, a w przypadku kradzieży również z wyłączeniem Białorusi, Ukrainy i Mołdawii). AC można rozszerzyć o assistance (m. in. auto zastępcze na 7 dni, holowanie po wypadku lub awarii do serwisu Avivy lub miejsca wskazanego do 200 km).
- Jest to propozycja dla kierowców, którzy kilka razy w roku wyjeżdżają w podróż i chcą się czuć bezpiecznie. Zarówno dla rodzin, jak i ludzi młodych, podróżujących ze znajomymi. Chcemy poszerzyć rynek AC o dużą grupę nowych klientów, dla których polisa na cały rok nie jest rozwiązaniem. Tym, którzy dużo jeżdżą i chcą pełnej ochrony przez cały czas, proponujemy pakiet z rocznym AC. Nie namawiamy kierowców do zmiany całorocznego autocasco na nowy produkt. Z tych samych powodów ubezpieczenia na czas przez smartfon nie są konkurencją dla kanału agencyjnego i directu - podkreśla Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.
Koncepcję ubezpieczenia na czas, aplikację Teraz i model dystrybucji stworzył wewnętrzny zespół specjalistów w Avivie.
Kampania reklamowa Teraz by Aviva
Kampania reklamowa nowej marki wystartowała 18 czerwca. Obejmie telewizję, radio, Spotify, VoD, outdoor (billboardy przy autostradach i drogach szybkiego ruchu), stronę i reklamy w internecie. Dodatkowo przygotowano aktywacje w mediach społecznościowych oraz nawiązano współpracę z influencerami.
W spotach reklamowych wykorzystano motyw muzyczny z piosenki "Znalazłam" zespołu O.N.A. sprzed ponad 20 lat. Motyw z piosenki, skomponowany przez Grzegorza Skawińskiego i Waldemara Tkaczyka, nagrano w nowej wersji.
- Stawiamy na komunikację, która w nieszablonowy, humorystyczny sposób opowiada o nowej marce i ubezpieczeniu. W spotach przedstawiamy historie osadzone w realnym świecie, ale z przymrużeniem oka. Dzięki temu chcemy wyróżnić się na rynku z naszą niestandardową ofertą - mówi Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie.
Markę, jej strategię oraz kreacje reklamowe stworzyła agencja FCB Bridge2Fun, która wygrała przetarg na ten projekt. Za planowanie mediów odpowiada Spark Foundry. Produkcją spotów zajęła się Papaya Films. Za działania w social media odpowiada Nieagencja.
Dołącz do dyskusji: Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka O.N.A. w reklamach