Bacardi promuje oryginalne Mojito
Trwa internetowa akcja promująca markę Bacardi przez zachęcanie doprzygotowywania Mojito według tradycyjnej receptury. Kampaniaobejmuje m.in. konkurs na projekt graficzny reklamy tego drinka.
Głównym elementem akcji promującej markę Bacardi przezzachęcanie do przyrządzania Mojito według tradycyjnej recepturyjest strona internetowa, którą agencja XRS Nowe Media uruchomiłapod adresem www.originalmojito.pl. Wserwisie znajduje się quiz związany z doborem składników tegodrinka i prowadzony jest konkurs, w którym należy wykonać projektgraficzny reklamy Mojito.
Realizowane przez agencję Codemedia działania promocyjneobejmują też inne strony internetowe wybrane z wykorzystaniemtargetowania behawioralnego. Natomiast całość akcji uzupełniakonkurs SMS-owy nadzorowany przez agencję one2tribe, w którymnależy przesyłać kody z kuponów dystrybuowanych przez Bacardi.
Dołącz do dyskusji: Bacardi promuje oryginalne Mojito