Bambino promuje „delikatne kosmetyki dla całej rodziny”. W reklamie Michalina Grzesiak
Marka Bambino rozszerza portfolio o kosmetyki dla całej rodziny. Promuje to kampania reklamowa przygotowana przez IQ Marketing i OMD.
Nowa platforma komunikacyjna Bambino "Czułość w każdej kropli" bazuje na wartościach rodziny, bezpieczeństwa i zwrocie konsumentów ku produktom z naturalnymi składami.
Spot telewizyjny pokazuje sceny z życia autentycznej rodziny - Michaliny Grzesiak, autorki bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” oraz jej męża i dwójki dzieci.
Reklama podkreśla naturalne składy kosmetyków oraz ich duże pojemności. Wszystkie kosmetyki zawierają również kroplę znanej pokoleniom Polaków oliwki Bambino.
Komunikację w telewizji uzupełniają citylighty w największych miastach oraz działania w social mediach.
Na rynku dostępnych jest kilka nowych produktów Bambino - żel pod prysznic, mydło pod prysznic, żel do higieny intymnej, olejek do kąpieli, mydło do rąk i żel do rąk.
Za koncepcję, kreację i realizację kampanii, w tym przygotowanie scenariusza i produkcję spotu TV, obsługę profilu marki na FB oraz zarządzanie budżetem kampanii social mediowej odpowiada agencja IQ Marketing. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Bambino promuje „delikatne kosmetyki dla całej rodziny”. W reklamie Michalina Grzesiak