Polki w jury Cannes Lions
Na tegorocznym międzynarodowym festiwalu reklamowym Cannes Lions Polskę w gronie jury są Barbara Niedziela z agencji 2012 oraz Dagmara Witek-Kuśmider z Publicis Worldwide Poland. To kolejne osoby reprezentujące nasz kraj w tym gremium.
Barbara Niedziela, szefowa strategii i członkini zarządu 2012 Agency, będzie oceniała prace w kategorii creative strategy. Dagmara-Witek Kuśmider, chief creative officer Publicis Worldwide Poland, zasiądzie w gronie jurorów oceniających prace w kategorii Outdoor.
Zobacz: Jerzy Holub i Sebastian Stępak w jury Cannes Lions
Cannes Lions to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach – od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.
Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej.
Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 17-21 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Polki w jury Cannes Lions