Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej creative group headami w Focus Media Group
W agencji Focus Media Group na stanowiska creative team headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. To nowe stanowiska w firmie.
Barbara Peliwo na nowo objętym stanowisku zarządza zespołem kreatywnym, realizującym działania dla Telewizji Polsat oraz sprawuje nadzór kreatywny nad tworzonymi projektami. Wcześniej w tym samym zespole pracowała jako art director.
Ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencjach VML oraz Lubię to, realizując działania m.in. dla takich klientów jak: H&M, Lidl, mBank, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój. Z Focus Media Group jest związana od 2015 roku.
Łukasz Owdziej zajmuje się nadzorem kreatywnym i koordynowaniem pracy zespołu, tworzącego kreacje dla marek z portfolio Brown-Forman - Finlandia Vodka i Jack Daniel’s. Poprzednio jako art director odpowiadał za opracowywanie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych, głównie dla tych samych marek.W Focus Media Group pracuje od 2013 roku.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w DDB Warszawa oraz jako freelancer, współpracując ze studiami designerskimi. Realizował projekty dla: Eurobanku, Gazety Wyborczej, McDonald’s Polska, Starego Browaru, a także marki Tyskie.
Dołącz do dyskusji: Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej creative group headami w Focus Media Group