Przemysław Kurdziel odpowiada za strategię biznesową Focus Media Group
Do zespołu Focus Media Group dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko new business directora. Wcześniej przez blisko cztery lata pracował w Walk Events.
Przemysław Kurdziel jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej Focus Media Group oraz Imagine Nation. Zajmuje się również prowadzeniem działań przetargowych, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwijaniem współpracy z obecnymi kontrahentami agencji.
Od stycznia 2016 roku był związany z Walk, gdzie jako business development manager w Walk Events odpowiadał za działania z obszaru new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych.
Wcześniej pracował w Perfectto, gdzie jako new business director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową agencji oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów.
Był również specjalistą ds. marketingu w firmie doradczej EY (dawniej: Ernst & Young).
Dołącz do dyskusji: Przemysław Kurdziel odpowiada za strategię biznesową Focus Media Group