Barilla w nowej reklamie podkreśla rolę domowego stołu na całym świecie (wideo)
Barilla, producent makaronu, rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy, która będzie emitowana w 18 krajach: Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Nowy projekt wzmacnia przekaz marki związany z bliskością względem życia codziennego i wiarą w lepsze jutro.
Film do kampanii wyprodukowało studio BRW, a nakręcił go w Budapeszcie i Rzymie reżyser spotów reklamowych Reynald Gresset.
Główną rolę odgrywają w nim stoły z całego świata uchwycone w prozie życia codziennego, w towarzystwie ludzi, którzy wykorzystują je do pracy na swoich laptopach, do odrabiania prac domowych, do ćwiczeń, a nawet używają ich jako perkusji.
W spocie pokazano, że kreatywność ludzka rozwija się wraz z działającym na wyobraźnię, emocjonalnym crescendo – w rytm piosenki „Beautiful That Way” ze ścieżki dźwiękowej filmu Roberta Benigniego „Życie jest piękne” autorstwa Nicoli Piovaniego.
Gdy na stole pojawia się makaron, na nowo staje się on pełnym gościnności i ciepła miejscem spotkań rodziny i przyjaciół. Nie jest to zwykły stół, ale dom – jak głosi slogan: „Od 1877 roku Barilla sprawia, że stół staje się sercem domu.”
Spot, dostępny w formatach 15'', 30'' i 60'', będzie emitowany na kanałach telewizyjnych i cyfrowych.
- Ta kampania miała na celu postawić na pierwszym planie codzienność stołów na całym świecie. W tym trudnym okresie były one wykorzystywane w najróżniejszy, nietypowy sposób. Ale to właśnie w momencie, gdy na stole pojawia się makaron, bliscy gromadzą się wokół niego i na nowo doceniają znaczenie słowa »dom«. To przekaz o bliskości i nadziei na lepsze jutro – powiedział Gianluca Di Tondo, dyrektor ds. marketingu Barilli.
Dołącz do dyskusji: Barilla w nowej reklamie podkreśla rolę domowego stołu na całym świecie (wideo)