Bartosz Kurek w kampanii nowych Monte od Zott (wideo)
W telewizji, internecie, na outdoorze i w przestrzeni mobilnej ruszyła kampania wprowadzająca na rynek dwa nowe produkty firmy Zott - Monte Cherry i Monte Crunchy. Akcję, z udziałem siatkarza Bartosza Kurka, przygotowały firmy Carat, Hypermedia Isobar i Posterscope.
Kampania podkreśla, że nowości Zotta skierowane są do konsumentów z wyższej kategorii wiekowej niż dotychczasowe produkty firmy. Monte Cherry i Monte Crunchy sprzedawane są w dwukomorowych opakowaniach zawierających dodatki: odpowiednio sos wiśniowy i płatki musli.
Bohaterem spotów reklamowych emitowanych w telewizji i internecie jest zawodnik siatkarskiej reprezentacji Polski Bartosz Kurek.
Ponadto kampania obejmuje połączenie OOH i mobile, z zastosowaniem technologii NFC.
W 8 polskich miastach pojawiły się nośniki typu citylight z chipem NFC - gdy zbliżymy do niego smartfona to odbiorca kierowany jest do specjalnej strony mobilnej, gdzie może oddać głos na ulubiony smak nowego Monte i wziąć udział w konkursie.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają firmy z grupy Aegis Media. Reklamę telewizyjną i wideo online (YouTube i Ipla) zaplanował i kupił dom mediowy Carat, a za komunikację OOH odpowiada agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Natomiast agencja Hypermedia Isobar stworzyła koncepcję kreatywną kampanii oraz zaprojektowała i zrealizowała konkurs łączący mobile i komunikację OOH.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Kurek w kampanii nowych Monte od Zott (wideo)