Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
Bartosz Sieradzki, dotychczas multiscreen investment director w Publicis Media (należą do niej m.in. starcom, Zenith, Blue 449 i Spark Foundry) awansował na nowo utworzone stanowisko investment directora. Jego głównym zadaniem będzie umacnianie przewagi konkurencyjnej agencji Starcom, Zenith, Blue 449 i Spark Foundry w obszarze warunków kosztowych we współpracy ze wszystkimi mediami.
Do zadań Sieradzkiego, oprócz pełnej odpowiedzialności za tworzenie i realizację strategii negocjacyjnych ze wszystkimi mediami, należeć będzie ujednolicanie procesów wewnętrznych związanych z negocjacjami, rozwój narzędzi analitycznych w dziale negocjacji i tworzenie rozwiązań pomagających optymalizować pracę.
Zespół negocjacyjny, którym zarządza Bartosz Sieradzki, jest częścią struktury Publicis Media Exchange (PMX), zarządzanej przez Iwonę Jaśkiewicz-Kunderę, chief investment officera Publicis Media.
- Pracuję z Bartkiem od 12 lat. Od początku kariery w naszej organizacji wyróżniał się ponadprzeciętnym zaangażowaniem, wnikliwością oraz rzetelnością w realizacji powierzanych mu zadań. Nie mam wątpliwości, że stał się jednym z najbardziej skutecznych negocjatorów w branży komunikacji marketingowej - mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media.
Bartosz Sieradzki jest związany z rynkiem reklamy i mediów od 2004 r. Karierę rozpoczynał w dziale marketingu i wsparcia sprzedaży firmy brokerskiej Mediatak. W 2006 roku dołączył do agencji mediowej Starlink (obecnie Blue 449) będącej wówczas częścią Starcom Mediavest Group (SMG). Zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla koncernu GlaxoSmithKline. Następnie koordynował współpracę ze stacjami telewizyjnymi dla całego SMG. Od 2010 roku odpowiadał za tworzenie polityki zakupowej TV oraz udział w negocjacjach multiscreen grupy Vivaki (struktura negocjacyjna SMG i ZenithOptimedia Group). Ostatnio zajmował stanowisko multiscreen investment directora w Publicis Media.
Bartosz Sieradzki ukończył studia na Wydziale Zarządzania, a także Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
a co to znaczy , czy taki director investment będzie zatrudniał w sensie negocjował "fajne laski" żeby "kolesie" ze słynnych domów mediowych mogli sobie wybierać??? bo nie za bardzo rozumiem co to znaczy : jeden z "najbardziej skutecznych negocjatorów", może negocjator jakiejś tajnej grupy erotycznej na FB lub Instagramie??? co się wymienia zdjęciami i filmikami młodych kobiet??? Soon....