Beata Szcześniak business development directorem w grupie OMD
Beata Szcześniak po powrocie z rocznego urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko business development directora w grupie domów mediowych OMD. Wcześniej jako managing director stała na czele OMD Macroscope (w tej roli zastąpił ją Robert Plesko).
Business development director to nowo utworzone stanowisko w grupie OMD. Beata Szcześniak odpowiedzialna będzie za rozwój i promocje nowych produktów firmy.
Na podjęcie decyzji o powierzeniu Beacie Szcześniak nadzoru nad rozwojem oferty OMD zaważyły jej dotychczasowe sukcesy w zakresie pozyskiwania klientów i zleceń oraz wkład w rozwój narzędzi agencji. W czasie kiedy Szcześniak była managing directorem OMD Macroscope, agencji powierzyli swoje budżety reklamowe m.in. Polpharma i Herbapol, Grupa Żywiec, MkCafe, HP czy Provident. Ponadto zarządzała ona w agencji projektami badawczymi, m.in. tworząc od podstaw ofertę modelowania ekonometrycznego oraz popularyzując ją na rynku jako narzędzie marketingowe pozwalające klientom na optymalizację ROI z reklamy.
Ogółem Beata Szcześniak pracuje w OMD od 12 lat. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Do grupy OMD należą domy mediowe OMD Optimum Media, OMD Macroscope, PHD i Easymedia oraz agencja reklamy niestandardowej Mozaic.
Dołącz do dyskusji: Beata Szcześniak business development directorem w grupie OMD