„Będzie głośno” - Łódź reklamuje letnie koncerty
Rusza outdoorowa kampania promująca koncerty, które w okresie letnim odbędą się w Łodzi. Akcję, pod hasłem „W Łodzi będzie głośno”, przygotowała agencja MOSQI.TO.
Reklamy pod hasłem „W Łodzi będzie głośno” informują, że w najbliższym czasie w tym mieście odbędą się koncerty wielu popularnych muzyków, m.in. Erica Claptona, Green Day, Depeche Mode czy Leonarda Cohena. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców dużych miast do odwiedzenia Łodzi przy okazji tych koncertów i innych wydarzeń kulturalnych.
Akcja, zaplanowana na miesiąc, od 15 maja będzie obejmować są 250 billboardy w największych miastach (m.in. Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Warszawie) oraz 50 citylightów w Łodzi. Dodatkowo przed najważniejszymi koncertami w łódzkiej Atlas Arenie hostessy oraz pracownicy Centrum Informacji Turystycznej będą udzielali informacji na temat pobytu w Łodzi oraz zachęcali do ponownej wizyty.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja MOSQI.TO.
Dołącz do dyskusji: „Będzie głośno” - Łódź reklamuje letnie koncerty