Beyoncé będzie reklamować letnią kolekcję H&M
Amerykańska piosenkarka Beyoncé będzie gwiazdą globalnej kampanii reklamującej letnią kolekcję H&M. Na potrzeby akcji zrealizowano już sesję zdjęciową na Bahamach.
Beyonce pojawi się w spocie telewizyjnym oraz layoutach prasowych i outdoorowych letniej kolekcji H&M. Reklamy będą pokazywać cztery uczucia kobiet symbolizowane przez żywioły: ogień, wodę, ziemię i wiatr. - Kampania będzie mieć epicki rozmach, szyk, napięcie i rajski charakter - przekonuje Donald Schneider, dyrektor kreatywny H&M.
W reklamach Beyoncé będzie prezentować najważniejsze ubrania z letniej kolekcji H&M: kilka sukienek i bikini. Hasło główne akcji, „Beyoncé jako Mrs. Carter w H&M”, nawiązuje do nazwy nowej trasy koncertowej piosenkarki - Mrs. Carter Show World Tour, która rozpocznie się 15 kwietnia. W spocie telewizyjnym zostanie zresztą wykorzystana nowa piosenka wokalistki, „Standing On The Sun”, która zostanie udostępniona w maju.
Sesję zdjęciową z Beyoncé zrealizowano już na Bahamach. Zdjęcia wykonali Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, a spot telewizyjny wyreżyserował Jonas Akerlund.
Kampania rozpocznie się 2 maja i potrwa ok. dwóch tygodni. Będzie prowadzona na wszystkich rynkach, na których obecne jest H&M, również w Polsce, gdzie za planowanie i zakup mediów dla marki odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Beyoncé będzie reklamować letnią kolekcję H&M