SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bezgluten ma nowe logo i opakowania produktów

Marka produktów bezglutenowych i niskobiałkowych Bezgluten zmienia logo i opakowania. Projekty przygotowała agencja Communication Unlimited.

Zmiany są elementem nowej strategii marketingowej marki. Jej wyróżnikami są jest bezpieczeństwo oraz smak produktów.

- Projektując nowe opakowania dla marki Bezgluten, zaczęliśmy od motywu przekreślonego kłosa - międzynarodowego oznaczenia produktów bezglutenowych. Charakterystyczne przekreślenie po przeskalowaniu przecina cały layout opakowania jak przekątna, wprowadza do kompozycji dynamikę i skutecznie wyróżnia produkty marki Bezgluten na półce - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited, która przygotowała projekt.

W swojej ofercie Bezgluten ma ponad 400 różnorodnych produktów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia diety bezglutenowej oraz niskobiałkowej - pieczywo, mąki, koncentraty, słodycze, przekąski, makarony, produkty śniadaniowe, zupy, sosy, przyprawy oraz wyroby garmażeryjne.

Dołącz do dyskusji: Bezgluten ma nowe logo i opakowania produktów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Zamiast poprawiać logo poprawcie jakość produktów. Te gnioty, które nazywacie pieczywem nie nadają się do jedzenia. A po wyrobach konkurencji widać, że pieczywo bezglutenowe może być smaczne i mieć odpowiednią konsystencję (czyli nie jest twarde i nie rozsypuje się w pył przy ugryzieniu).
odpowiedź