Bezgluten ma nowe logo i opakowania produktów
Marka produktów bezglutenowych i niskobiałkowych Bezgluten zmienia logo i opakowania. Projekty przygotowała agencja Communication Unlimited.
Zmiany są elementem nowej strategii marketingowej marki. Jej wyróżnikami są jest bezpieczeństwo oraz smak produktów.
- Projektując nowe opakowania dla marki Bezgluten, zaczęliśmy od motywu przekreślonego kłosa - międzynarodowego oznaczenia produktów bezglutenowych. Charakterystyczne przekreślenie po przeskalowaniu przecina cały layout opakowania jak przekątna, wprowadza do kompozycji dynamikę i skutecznie wyróżnia produkty marki Bezgluten na półce - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited, która przygotowała projekt.
W swojej ofercie Bezgluten ma ponad 400 różnorodnych produktów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia diety bezglutenowej oraz niskobiałkowej - pieczywo, mąki, koncentraty, słodycze, przekąski, makarony, produkty śniadaniowe, zupy, sosy, przyprawy oraz wyroby garmażeryjne.
Dołącz do dyskusji: Bezgluten ma nowe logo i opakowania produktów