Biedronka rusza z nową akcją lojalnościową „Gang Fajniaków” (wideo)
Od kilku dni w telewizji i w internecie Biedronka (należy do Jeronimo Martins Polska) emituje spot zapowiadający, że „nadchodzi nowa przygoda”. To zapowiedź nowej akcji lojalnościowej „Gang Fajniaków”, która zacznie się w czwartek i potrwa do początku grudnia.
W ramach akcji „Gang Fajniaków” w zamian za odpowiednią liczbę punktów zdobytych za zakupy w Bierdronce będzie można otrzymywać maskotki Fajniaków, do wyboru jest dziesięć: Chmurka Celinka, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Smog Stefek, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio i Ważka Wiola.
Maskotki wizerunkiem nawiązują do przyrody, bo tegoroczna akcja ma być związane z ekologią. Jej hasło to „Bycie eko jest fajne!". Towarzysząca jej książka będzie dotyczyć ekologii i wpływu człowieka na zmiany klimatu oraz przyrodę.
Od weekendu trwa kampania reklamowa zapowiadająca tę promocję
Maskotka Fajniak za 60 naklejek
W ramach akcji Fajniaka można odebrać po uzbieraniu 60 naklejek, a po uzbieraniu 40 naklejek - kupić za 19,99 zł.
Jedna naklejka przyznawana jest za każde wydane jednorazowo 50 zł w sklepie Biedronka. Po jednej dodatkowej naklejce otrzymuje się w czterech sytuacjach: jeśli takie zakupy robi się z kartą Moja Biedronka, kupi się minimum jedno warzywo lub owoc, produkt z oferty specjalnej lub produkt tworzący wartość dla polskiej gospodarki.
- Zdecydowaliśmy się promować dodatkową naklejką takie towary, które tworzą wartość dodaną dla polskiej gospodarki: są produkowane lub modyfikowane w Polsce, gwarantują miejsca pracy w naszym kraju i wspierają jego rozwój. Dla Biedronki to nie pierwsza inicjatywa wspierania polskich dostawców. Nasza sieć robi to konsekwentnie od 25 lat, ostatnio chociażby poprzez akcję „Czas na wspieranie małych przedsiębiorców”. Kontynuujemy te działania także przy Fajniakach, bo wierzymy, że rozwój polskiej gospodarki to korzyść dla nas wszystkich - komentuje Maciej Łukowski, dyrektor handlowy sieci Biedronka i członek zarządu Jeronimo Martins Polska.
Naklejki zbierać będzie można od 27 sierpnia do 18 listopada br., a maskotki będzie można odbierać do 2 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Z kolei książkę z przygodami Fajniaków będzie można otrzymać za 15 naklejek lub kupić za 9,99 zł. Autorem książki jest Marcin Przewoźniak, a ilustratorką - Małgorzata Detner.
Ponadto udostępniono bezpłatną aplikację mobilną z grami i quizami o Fajniakach. W książce drukowanej są kody QR prowadzące do tej aplikacji. Aplikacja jest dostępna w wersjach na Androida i iOS.
- Kontynuujemy zapoczątkowaną wiele lat temu dbałość o właściwą rolę warzyw i owoców w diecie najmłodszych i aktywne wspieranie polskiej gospodarki, kładąc przy tym silny nacisk na przyrodę, przy jednoczesnym utrzymaniu formy edukacji poprzez zabawę. To wartości kluczowe dla naszej sieci. Także dlatego, że oznaczają wspólne działanie dla tworzenia dobra i lepszego jutra. Za sprawą akcji „Gang Fajniaków” chcemy podzielić się tymi wartościami z najmłodszym pokoleniem i jego rodzicami. Fajniaki w przystępny sposób pokazują dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a wszyscy możemy przy tym pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki - komentuje Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu Jeronimo Martins Polska.
Kilka milionów maskotek trafia co roku do klientów Biedronki
Biedronka od kilku już lat prowadzi jesienią akcję lojalnościową, w ramach której klienci jej sklepów mogą wymieniać zbierane podczas robienia zakupów naklejki na książkę lub maskotki. Wymagana jest do tego określona liczba naklejek, te z kolei przyznawane są za określoną sumę wydatków na zakupy.
Jesienią ub.r. sieć prowadziła akcję Gang Słodziaków. W jej ramach rozdała klientom ponad 7 mln maskotek.
W 2016 i 2017 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.
W pierwszym kwartale br. sieć Biedronka osiągnęła wzrost sprzedaży o 7,8 proc. do 6,5 mld euro, a w drugim kwartale - o 3,4 proc. do 3 mld euro. Na koniec czerwca sieć Biedronka liczyła 3031 sklepów, o 29 więcej niż na koniec ub.r.
W ub.r. Jeronimo Martins Polska zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys.
Dołącz do dyskusji: Biedronka rusza z nową akcją lojalnościową „Gang Fajniaków” (wideo)