Biedronka kolejne cztery lata oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, na kolejne cztery lata przedłużył umowę z Polskim Związkiem Piłki nożnej. Biedronka do 2022 roku będzie oficjalnym sponsorem pierwszej reprezentacji Polski w piłce nożnej, kadry kobiet oraz młodzieżowej do lat 21.
Jeronimo Martins Polska i PZPN oprócz przedłużenia sponsoringu drużyn piłkarskich, zawarły porozumienie w sprawie wsparcia Akademii Młodych Orłów - dzieci trenujących piłkę nożną w kilkunastu miejscach w całej Polsce.
- Akademii jest 29. w całym kraju. Na co dzień trenuje w nich bezpłatnie ponad 3 tys. dzieci. W tym tkwi duży potencjał rozwoju, chcemy by akademie dale rosły - powiedział w czasie spotkania z dziennikarzami Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej. - Życie pokaże, czy któryś z tych chłopców kiedyś trafi do tej najważniejszej drużyny - narodowej. Na pewno jest na to szansa, bo mamy naprawdę wyspecjalizowanych trenerów, dzieci są monitorowane. Zależy nam, by dzieci garnęły się do tego sportu, łapały bakcyla i przechodziły na ścieżkę profesjonalną - dodał Sawicki.
Obie umowy obowiązują od sierpnia tego roku do końca roku 2022r. i obejmą mundial w Katarze. Zgodnie ze zobowiązaniami Biedronka będzie posługiwać się logotypem kompozytowym w swojej komunikacji marketingowej. Znajdzie się on na bandach reklamowych w czasie meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce, na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
- Kiedy w 2010 roku podpisywaliśmy pierwszy kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, polska reprezentacja znajdowała się na 58. miejscu w rankingu FIFA. Dzisiaj znajduje się na 10., a była przez chwilę na miejscu 5. Biedronka w 2010 roku liczyła nieco ponad 1,5 ty. sklepów. Dziś nasza sieć składa się z ponad 2,8 tys. placówek rozsianych w ponad tysiącu polskich miast. To oznacza, że okres naszej współpracy był owocny dla obu stron - powiedział na konferencji prasowej Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Polska. - Cieszymy się na perspektywę kolejnych czterech lat, jesteśmy z tą reprezentacją na złe i na dobre. W sporcie i w biznesie należy patrzeć do przodu, stagnacja to krok wstecz - dodał Łukowski
Biedronka jest sponsorem głównym piłkarskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej od 2010 roku. Wokół sponsoringu drużyny koncentrowały się liczne kampanie marketingowe sieci, połączone platformą komunikacyjną "Wszyscy jesteśmy Drużyną Narodową".
- Sponsoring polskiej kadry piłkarskiej ma dla Biedronki kolosalne znaczenie. Nie bez przyczyny jesteśmy bardzo mocno osadzeni w piłce nożnej, która jest dyscypliną masową, tak jak masową marką jest Biedronka. Futbol rozpala emocje milionów Polaków. Sponsorujemy oczywiście pierwszą reprezentację, przysłowiowego Milika, Lewandowskiego i Szczęsnego, bo to nazwiska, o których polski kibic myśli najczęściej. Tak naprawdę jednak, będąc firmą obecną w całej Polsce, wiemy, jak ważna jest praca u podstaw. Dlatego właśnie sponsorujemy Akademię Młodych Orłów - prawie 3 tysiące dzieciaków z całego kraju. Naszym zobowiązaniem wobec społeczeństwa, naszych klientów i fanów kochających piłkę, jest to, by dbać nie tylko o dobre dziś, ale i lepsze jutro polskiej piłki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, starszy menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.
Od kilku lat sieć wspiera działania Stowarzyszenia "Nadzieja na Mundial", które organizuje Mistrzostwa Polski i Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej.
Dołącz do dyskusji: Biedronka kolejne cztery lata oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski