Biedronka oferuje zakupy online z personalnym asystentem
Biedronka we współpracy z Lola Market oferuje klientom możliwość indywidualnego wsparcia doświadczonych asystentów przy dokonywaniu zakupów realizowanych przez internet.
Usługa na razie dostępna jest w tylko Warszawie, a jej realizacją zajmie się 15 sklepów sieci Biedronka, pokrywających zasięgiem dostaw obszar zamieszkały przez ponad 1,2 mln mieszkańców stolicy.
Zamówienia składane online w aplikacji bądź na stronie Lola Market będą kompletowanie i dowożone do klienta przez tę samą osobę, personal shoppera, której zadaniem jest kompleksowa realizacja zakupów. Biedronka jest pierwszym i obecnie jedynym partnerem Lola Market w Polsce - podaje sieć w komunikacie.
- W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w sklepie internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka - zapowiada Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.
W czym pomoże personalny asystent?
Asystent (shopper) zakupów, w razie braku produktu będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji, aby zaproponować produkt zastępczy. Finalnie to klient decyduje, czy skorzysta z zamiennika. Klient w tej sytuacji będzie miał też możliwość poprosić o produkt, który jest w ofercie sklepu stacjonarnego, ale który niekoniecznie musi być w danej chwili w ofercie na platformie Lola Market, np. produkt z oferty tymczasowej.
Zakupy w Biedronce będą dostarczane przez Lola Market bez opłat, o ile ich wartość przekroczy 250 zł. Za dostawę koszyka wartego między 150 (minimalna wartość zamówienia) a 250 zł klient zapłaci 14,99 zł.
Przychody sieci Biedronka w pierwszym kwartale br. zwiększyły się w krajowej walucie o 28,3 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna wzrosła o 24,5 proc. Przychody w euro wzrosły natomiast o 26 proc. do 4,8 mld euro. Zysk EBITDA Biedronki wyniósł 390 mln euro (wzrost o 22,7 proc. rdr w euro). Marża spadła do 8,1 proc.
Biedronka otworzyła w pierwszym kwartale 17 sklepów i przebudowała 76. Na koniec marca miała 3404 sklepy w całej Polsce.
Dotąd oferta e-commerce opierała się na usługach realizowanych we współpracy z Glovo: standardowej dostawy realizowanej ze sklepów stacjonarnych sieci oraz usłudze ekspresowej dostawy zakupów BIEK. W skład oferty e-commerce sieci wchodzi również sklep Biedronka Home z produktami przemysłowymi do domu i ogrodu, elektroniką oraz tekstyliami
Dołącz do dyskusji: Biedronka oferuje zakupy online z personalnym asystentem
To rozbój w biały dzień na równej drodze. Kwalifikuje się do zgłoszenia na policję.
Te, Janek, ale wiesz, że w cywilizowanych krajach tak się płaci za usługę czy zakupy :D? To jest normalna metoda płatności, Lola market nie ma dostępu do metody płatności.