Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga
Startuje promocja piwa Carlsberg, w której można wygrać bilety na Euro 2012. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Euro RSCG Marketing House, Byss.pl, PHD Media Direction i Ciszewski Public Relations.
W ruszającej 2 maja promocji Carlsberga wystarczy kupić puszkę lub butelkę tego piwa o pojemności 0,5 lub 0,66 litra, a następnie wysłać SMS-em albo zarejestrować na stronie carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem. Codziennie odbywa się losowanie podwójnych biletów, w którym biorą udział zgłoszenia z tego dnia.
Carlsberg ma nowe hasło reklamowe (wideo)
– Zainteresowanie wejściówkami na Euro 2012 wśród kibiców jest ogromne, dlatego postanowiliśmy umożliwić fanom piłki nożnej i piwa Carlsberg uczestnictwo w tym piłkarskim święcie, nawet jeżeli nie zostaną wyłonieni w oficjalnym losowaniu UEFA – opisuje Maciej Szalaty, senior brand manager tej marki. Carlsberg może prowadzić tę promocję, ponieważ jest oficjalnym sponsorem Euro 2102.
Carlsberg pod nowym hasłem reklamowany także w Polsce (wideo)
Obsługą promocji – zaplanowanej na rok – zajmuje się agencja Euro RSCG Marketing House, a obsługą strony carlsberg.pl/wygrajbilety – agencja Byss.pl. Akcję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, internecie oraz sklepach. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja Ciszewski Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga
Widziałem jak ekipa promocyjna Carlsberga uciekła nie informując kolejki o końcu imprezy a w niej były głównie dzieci które wymarzły by sobie kopnąć piłkę i może otrzymać drobny prezent
Jeżeli firmę Carlsberg nie stać na drobne szmatki tylko muszą uciekać z placu to nie mażcie o biletach
OJCIEC WYMARZNIĘTEGO DZIECIAKA