Bioderma uczula na problemy skórne w kampanii „Ty czujesz, my dbamy"
Pod hasłem „Ty czujesz, my dbamy" marka farmaceutyczna Bioderma razem z portalem Znany Lekarz oraz z merytorycznym wsparciem Opieka.Farm uruchamia kampanię, w ramach której udostępni pacjentom około 700 bezpłatnych konsultacji dermatologicznych online.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/bioderma-skóra-655.png)
Celem kampanii jest uświadomienie pacjentom, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały od skóry, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku dermatologa.
- Przygotowaliśmy stronę internetową kampanii z artykułami edukacyjnymi na temat sygnałów wysyłanych przez skórę, napisanymi wspólnie z Polskim Towarzystwem Dermatologicznym. Na portalu Znany Lekarz udostępniamy blisko 700 darmowych wizyt dermatologicznych online, które pomogą w prawidłowej diagnozie, a w aptekach w całej Polsce czekają na pacjentów farmaceuci przeszkoleni przez nas i Grupę Opieka.Farm, którzy pomogą dobrać odpowiednią pielęgnację - komentuje Agnieszka Chmiel, senior consumer brand manager Bioderma.
Spot kampanii będzie emitowany na kanałach stacji TVN. Komunikacja do pacjentów będzie również prowadzona w kampanii internetowej oraz za pośrednictwem kanałów własnych marki oraz mediów społecznościowych. Darmowe dermokonsultacje będą realizowane do 6 listopada br.
W ramach kampanii pacjenci w około 1200 aptek w całej Polsce będą mogli skorzystać z pomocy przeszkolonych farmaceutów. Marka Bioderma przygotowała też około 20 tys. specjalnych zestawów dermokosmetyków wspomagających leczenie.
Za kreację spotu wspierającego akcję odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK.
Dołącz do dyskusji: Bioderma uczula na problemy skórne w kampanii „Ty czujesz, my dbamy"