SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biuro Reklamy TVP wprowadza tunel cenowy

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej na 2009 rok przygotowało dla domówmediowych tzw. tunel cenowy. W ramach tej oferty domom mediowymudzielana jest gwarancja, że zmiana średniej ceny cennikowej wposzczególnych miesiącach 2009 roku nie przekroczy określonychwartości.

"Tunel" w którym cena będzie mogła zmieniać się bez konsekwencjizależeć będzie jednak od udziału zakupu cennikowego w całejinwestycji w czas reklamowy w TVP dokonywanej przez dom mediowy(reklamy sprzedawane są też w pakietach GRP). Minimalny udziałzakupu z cennika, przy którym skorzystać można z oferty, wynosi 70proc. i wtedy średnia cena może się zmienić tylko o 15 proc. Przy90 proc. udziale zamówień realizowanych z cennika, "tunel" wynosi 6proc., a przy 100 proc. - 2 proc.

- Celem wprowadzenia tej oferty jest dalsze zwiększeniepopularności zakupu cennikowego kosztem pakietowego, poprzezzabezpieczenie interesów tych reklamodawców, którzy szczególnieintensywnie będą korzystać z tej formy sprzedaży - tłumaczy namAneta Wrona, rzecznik prasowa Telewizja Polskiej.

Aby skorzystać z tunelu cenowego domy mediowe muszą podpisać zBiurem Reklamy TVP umowę terminową i zadeklarować, że w 2009 rokuprzynajmniej wyrównają rzeczywisty poziom inwestycji w reklamę wTVP z bieżącego roku.

Dołącz do dyskusji: Biuro Reklamy TVP wprowadza tunel cenowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl