Ponad 200 tys. za reklamę przy meczu barażowym z udziałem Polaków w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwyżej wyceniono w nim spoty reklamowe przy meczach barażowych polskich piłkarzy w ramach eliminacji do Euro 2024. Trzeba za nie zapłacić ponad 200 tys. zł.
203,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy barażowym meczu Polska-Estonia, który zostanie rozegrany 21 marca. W przypadku wygranej Polacy zagrają w finale baraży ze zwycięzcą meczu Walia/Finlandia 26 marca. Wówczas za spot trzeba będzie zapłacić 207,6 tys. zł.
Reklama przy serwisie informacyjnym “19.30” kosztuje maks. 43,2 tys. zł w niedziele i 38,1 tys. zł w dni robocze. Cena spotu przy prognozie pogody kosztuje 48,1 tys. zł w niedzielne wieczory i 36,8 tys. zł od poniedziałku do piątku. Reklama przy serwisie sportowym kosztuje odpowiednio: 38,7 tys. zł i 31,3 tys. zł.
Od 10 marca TVP1 zaczyna w niedzielne wieczory emisję serialu “Matylda”' - spot przy nim wyceniono na 45,1 tys. zł. Spot przy emitowanym zaraz po tym serialu programie “Sanatorium miłości” wyceniono z kolei na 46 tys. zł.
45,1 tys. zł zapłacą reklamodawcy za obecność w bloku przy serialu “Zatoka szpiegów”, 29,6 tys. zł - przy serialu “Ojciec Mateusz”, 21 tys. zł - przy serialu “Komisarz Alex” i 24,1 tys. zł przy serialu “Korona królów”.
W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztują reklamy przy serialu “M jak miłość” - 83 tys. zł. Marketerzy zainteresowani emisją spotu przy “Barwach szczęścia” zapłacą 48,4 tys.zł, przy “Na sygnale” - 53,4 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 52,6 tys. zł.
Na 62,6 tys. zł wyceniono spot przy programie “The Voice Kids” emitowanym w sobotnie wieczory> Maksymalna cena reklamy przy “Panoramie”, która jest emitowana o godz. 22.30 wynosi 19,1 tys. zł.
BR TVP jako pierwsze biuro reklamy tv ogłosiło ceny reklam na marzec.
Dołącz do dyskusji: Ponad 200 tys. za reklamę przy meczu barażowym z udziałem Polaków w TVP