H2O Creative promuje nową wódkę Björn od BZK Alco
Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wsparcie marketingowe nowej wódki Björn, produkowanej przez firmę BZK Alco. To druga po Kazimierzu Wielkim marka tego producenta, dla której pracuje agencja.
H2O Creative w ramach współpracy opracowała strategię i komunikację wódki Björn pod hasłem „Surowa natura - silny charakter” .
Björn to wódka dla mężczyzn ceniących moc jako naturalną cechę dobrego alkoholu. O wysokiej jakości trunku mają stanowić długotrwała destylacja, wysokogatunkowe zboże i źródlana woda . Czysta wódka Björn dostępna jest w dwóch wariantach: czarna butelka - 45 proc., a biała - 40 proc.
- Po raz kolejny szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki Björn przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. Björn to marka o ogromnym potencjale, pochodząca rodem ze Skandynawii. Historia wikingów stała się dla nas inspiracją nie tylko do wytworzenia zimnego krystalicznego alkoholu, a butelka dedykowana tej wódce została zaprojektowana tak, by oddać jej nieskazitelną jakość i pochodzenie - komentuje Joanna Wodarska, brand manager marki Björn.
H2O Creative ma szerokie doświadczenia przy pracy dla marek z branży alkoholowej, m.in. Stock Polska (Amundsen, Lubelska czy Saska). Agencja pracuje dla BZK Alco od lata ub.r. W listopadzie realizowała działania związane z rynkowym debiutem marki wódki Kazimierz Wielki.
Dołącz do dyskusji: H2O Creative promuje nową wódkę Björn od BZK Alco