Black Red White promuje zniżki na meble młodzieżowe w kolejnej odsłonie akcji „Dziękujemy, że tworzysz Dom”
Ruszyła kolejna odsłona platformy komunikacyjnej Black Red White „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Kampania - przygotowana przez Deloitte Digital, Film Studio, Głośno i Miło - promuje zniżki na meble młodzieżowe.
Nowa kampania trwa do 11 września i wspiera akcję promocyjną, w ramach której meble młodzieżowe Black Red White można kupić do 30 proc. taniej.
Kampania obejmuje spoty telewizyjne, emitowane w TVN, Polsacie, TVP oraz na kanałach tematycznych, jak również spoty radiowe, billboardy i citylighty.
Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Za produkcję spotu odpowiedzialne jest studio Film Produkcja, za dźwięk - Głośno, za postprodukcję – studio Miło.
Dołącz do dyskusji: Black Red White promuje zniżki na meble młodzieżowe w kolejnej odsłonie akcji „Dziękujemy, że tworzysz Dom”