Bloger Kominek zmienia się w Jasona Hunta i promuje swoje książki
Tomasz Tomczyk, bloger znany jako Kominek, przebudował swoją stronę internetową i tworzy markę Jason Hunt. - Wszystkie szczegóły w pierwszym wpisie na nowym blogu 31 grudnia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
W krótkim opisie na swojej stronie kominek.es Tomasz Tomczyk zdradził nowe logo i nazwę Jason Hunt, pod którą będzie występował w sieci od początku 2015 r. Tomczyk podkreślił, że nowa identyfikacja (jej wizualizację graficzną przygotowała agencja Midea) została starannie przemyślana, a sam Jason Hunt nie jest przypadkową nazwą.
- Już jakiś czas temu zdradziłem wam, że tak miał na imię bohater mojej pierwszej książki, ale to nie jest cała prawda - napisał Tomczyk. - Bez Jasona nigdy nie byłoby Kominka, bo najpierw byłem Jasonem i prywatnie nigdy nie przestałem nim być, co w symboliczny sposób udowodniłem wczorajszym zdjęciem z Nowego Jorku na Instagramie. Jason Hunt to nie jest moje nazwisko. Nie mam nic przeciwko, abyście zawsze nazywali mnie Tomkiem lub Kominkiem - zaznaczył.
Tomczyk dodał, że pod nazwą JasonHunt Books uruchomił wydawnictwo, które będzie się zajmowało wydawaniem i sprzedażą jego książek. Na razie w ofercie są dwa tytuły: „Bloger i Social media” oraz „Blog. Pisz kreuj zarabiaj”. Prawa do tej drugiej pozycji Toczyk wykupił od wydawnictwa Zielona Sowa. Obie książki są dostępne w wersji drukowanej i elektronicznej.
Uruchomiona przez blogera strona stanie się też jego nową platformą blogową, na której będzie umieszczał swoje wpisy. O dalszych szczegółach bloger ma poinformować 31 grudnia br. Na razie nie chce podać żadnych innych informacji.
- Zapowiedziałem czytelnikom, że o wszystkim dowiedzą się pierwsi z pierwszego wpisu na nowym blogu 31 grudnia. Dopiero po tej dacie jestem do dyspozycji 24 godziny na dobę - stwierdził Tomczyk z rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Tomasz „Kominek” Tomczyk to jeden z najpopularniejszych i najbardziej doświadczonych polskich blogerów lifestyle’owych. Bloguje od prawie 10 lat, przez kilka pierwszych pisał głównie w dosadny sposób o sprawach obyczajowych, potem zajął się też tematyką mediów, reklamy i wydarzeniami społeczno-politycznymi.
Jako jeden z pierwszych blogerów został bohaterem dużej kampanii reklamowej - w 2010 roku promował Burger King w miesięcznej podróży po USA (więcej na ten temat). Wiosną ub.r. 11 proc. polskich internautów zadeklarowało, że słyszeli o Kominku (w sondażu PBI - zobacz szczegóły). Od kilku lat Tomczyk publikuje autorski ranking polskich blogerów, wywołujący sporą dyskusję w blogosferze i na portalach społecznościowych (przeczytaj komentarze do zestawienia z początku br.).
Dołącz do dyskusji: Bloger Kominek zmienia się w Jasona Hunta i promuje swoje książki