„Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria
Drugą edycję serialu „Blondynka” oglądało średnio 3,17 mln osób. TVP1 w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła dopiero trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 11,87 mln zł.
„Blondynka 2” nadawana była w niedziele o godz. 20.25 (w okresie od 1 września do 24 listopada br.). Odcinki serialu śledziło średnio 3,17 mln osób, co dało Jedynce 19,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, nadawana wiosną 2010 roku w tym samym paśmie, pierwsza seria „Blondynki” miała o 1,69 mln widzów więcej. Było to bowiem 4,86 mln oglądających, co przełożyło się na odpowiednio 30,11 proc. i 25,45 proc. udziału (więcej na ten temat).
W czasie emisji „Blondynki” Jedynka była liderem rynku telewizyjnego w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajęła TVN, nadająca wówczas „MasterChefa” i początek „Przepisu na życie”, notując udział na poziomie 16,59 proc. Dalej uplasowały się: Polsat („Tylko muzyka”; 14,68 proc.) i TVP2 (programy kabaretowe; 10,35 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP1 była dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Oglądalność „Blondynki 2” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Blondynka 2 |
3 170 417 |
19,31% |
12,59% |
TVN |
2 723 393 |
16,59% |
22,03% |
Polsat |
2 410 262 |
14,68% |
16,40% |
TVP2 |
1 699 605 |
10,35% |
8,71% |
Wpływy reklamowe z trzynastu odcinków drugiej serii serialu wyniosły 11,87 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji spadły one o 7,83 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVP1 jest zadowolona z wyników oglądalności „Blondynki”. Obecnie trwają wstępne rozmowy w sprawie realizacji kolejnej edycji serialu.
„Blondynka 2” to kontynuacja opowieści o losach atrakcyjnej pani weterynarz - dr Sylwii Kubus (Julia Pietrucha), która mieszka we wsi Majaki. To kobieta, która gotowa jest spieszyć wszystkim z pomocą, mimo że nie wszystko, co dzieje się w tej społeczności, jej odpowiada.
>>> Nowy sezon "Blondynki" z Julią Pietruchą w TVP1 (fotogaleria)
Dołącz do dyskusji: „Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria
Jak widac emeryci i renciści w Polsce ksztłatują gusta widzów - smutne to