1,03 mln widzów „Blondynki 9”, TVP1 wiceliderem
Dziewiąty sezon „Blondynki” oglądało średnio 1,03 mln widzów. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemdia.pl.
Produkcja nadawana była w piątki o godz. 21.00 (niektóre odcinki pokazano o 21.50), w okresie od 8 stycznia do 12 marca 2021 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziewiątej serii „Blondynki” wyniosła 1,03 mln widzów. Przełożyło się to na 8,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 15 stycznia. Przyciągnął uwagę 1,27 mln osób.
TVP1 w paśmie emisji serialu była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, która w tym czasie pokazywała głównie „Postaw na milion”, a jej udział ukształtował się na poziomie 9,78 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat (filmy fabularne; 7,63 proc.) i TVN (pasmo filmowe; 7,18 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła miejsce czwarte.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,03 mln widzów „Blondynki 9”, TVP1 wiceliderem
tak, ale wtedy była lepsza obsada: Pietrucha w roli blondynki, świetny Lichota w roli Maneja i Kiersznowski jako Pula-Hula.