SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bloomberg Businessweek Polska” staje się tygodnikiem

Magazyn „Bloomberg Businessweek Polska” (Presspublica) zmienił cykl wydawniczy na tygodniowy. Takie same pozostały cena i objętość pisma.

„Bloomberg Businessweek Polska” tygodnikiem stał się od bieżącego, wydanego właśnie numeru. Cena pisma to nadal 9,90 zł, a jego objętość to niezmiennie 68 stron.

- Przejście na tygodniowy cykl wydawniczy to naturalna zmiana. Z jednej strony, takowy jest zapisany już w samym tytule magazynu. Z drugiej, to dowód rozwoju tego biznesowo-gospodarczego magazynu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Cezary Szymanek, redaktor naczelny „Bloomberg Businessweek Polska”.

Przypomnijmy, że od drugiej połowy października „Bloomberg Businessweek Polska” jest wydawany przez Presspublikę (więcej na ten temat). Wcześniej przez 13 miesięcy pismo publikowała Platforma Mediowa Point Group, która zrezygnowała z tego, twierdząc, że tytuł nie przekroczył progu rentowności (przeczytaj o tym więcej).

Ani PMPG, ani Presspublica nie zgłosiły „Bloomberg Businessweek Polska” do badania ZKDP, dlatego nie wiadomo, ile wynosiła sprzedaż pisma.

Dołącz do dyskusji: „Bloomberg Businessweek Polska” staje się tygodnikiem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
po okladce od razu widac ze Hajdorowicz bawi sie dalej
0 0
odpowiedź
User
kolos
Jaka jest prawdziwa sprzedaz? 15 egzemplarzy czy jednak 10? No i zawartosc. Ha ha ha Co za zenada
0 0
odpowiedź
User
ktos
Staje sie tygodnikiem. Tylko po co?
0 0
odpowiedź