Bloomberg, The Verge, Live Nation i BuzzFeed z wideo na żywo na Twitterze
Twitter zapowiedział wprowadzenie na swoją platformę kanałów wideo prowadzonych na żywo przez wydawców. Wśród 12 partnerów projektu są Bloomberg, The Verge, Live Nation, BuzzFeed i WNBA, które będą emitowały na bieżąco własne programy na Twitterze.
Po raz pierwszy Twitter rozpoczął transmitowanie na żywo treści od wydawców w ub.r. nadając na swojej platformie mecze ligi NFL. Wówczas każdy z 10 meczów w ramach rozgrywek NFL obejrzało średnio 266 tys. internautów. Teraz według informacji podanych przez serwis Recode zamierza znacznie poszerzyć portfolio wydawców.
Zgodnie z zapowiedziami własne kanały z transmisją na żywo będą prowadzić na Twitterze media z różnych segmentów, w sumie serwisowi udało się porozumieć z 12 wydawcami.
Jednym z nich jest serwis Bloomberg, który ma transmitować na Twitterze własny program newsowy przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu. Wśród partnerów jest też koszykarska liga WNBA, która w latach 2017 – 2019 nada po 20 transmisji meczów każdego sezonu, a Twitter dostarczy dodatkowe materiały na temat koszykówki.
Innym wydawcą z własnym kanałem streamingowym będzie The Verge nadający oryginalne treści dotyczące nowości technologicznych oraz recenzje wybranych urządzeń elektronicznych. Z kolei BuzzFeed ma nadawać codzienny poranny program newsowy, a także inne audycje na żywo.
Poniżej lista wszystkich nadawców z własnymi kanałami wideo na Twitterze
WNBA
MLBAM
STADIUM
The Players’ Tribune
PGA Tour
Bloomberg Media
The Verge
BuzzFeed News
Cheddar
Live Nation
IMG Fashion
Propagate
Dołącz do dyskusji: Bloomberg, The Verge, Live Nation i BuzzFeed z wideo na żywo na Twitterze