Błyskawiczne podrywy reklamują zupki Vifon (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa zup błyskawicznych Vifon skierowana do młodych osób. Akcję Tan-Viet International przygotował i realizuje wspólnie z firmami Euro RSCG Warsaw i MPG.
W nowej kampanii zupek Vifon wykorzystywane są reklamy, które pokazują zabawnie błyskawiczne nawiązywanie relacji damsko-męskich przez młode osoby. Taki przekaz ma podkreślać prostotę i szybkość przygotowywania zup Vifon. W akcji - skierowanej przede wszystkim do studentów - promowane są dwie konkretne zupy błyskawiczne: „Kurczak Złoty” i „Kurczak Curry”.
Cała kampania oprócz telewizji obejmuje radio, internet, outdoor (citylighty) oraz uczelnie wyższe (kontekstowo umieszczone plakaty). Pomysłem kreatywnym, kreacją i produkcją na potrzeby akcji zajęła się agencja Euro RSCG Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, a całość działań koordynuje i realizuje dział marketingu Tan-Viet International.
Dołącz do dyskusji: Błyskawiczne podrywy reklamują zupki Vifon (wideo)