Bohaterowie filmu „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski” w promocji Mlekołaków
Grupa Maspex Wadowice prowadzi akcję promocyjną marki płatków śniadaniowych Lubella Mlekołaki opartą na licencji filmu „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Afekt.
W związku z zapowiadaną na 26 maja br. premierą filmu „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski” Maspex rozpoczął akcję promocyjną marki płatków śniadaniowych Lubella Mlekołaki związaną z tą właśnie produkcją. W opakowaniach wybranych płatków czekoladowych (m.in. Choco Kulki, Choco Muszelki, Choco Piegołaki, Miodo Kółka) umieszczono po dwie różne figurki Smerfów. By zgromadzić kolekcję trzeba ich zebrać 14. Dodatkowo w limitowanej edycji opakowań Mlekołaków - Smerfo-kulkach umieszczono unikalną kartę z figurką Papy Smerfa. W ramach akcji można również pobrać specjalną aplikację, by stworzyć „Smerfną wioskę AR”.
Za przygotowanie i realizację kampanii promującej akcję ze Smerfami odpowiada agencja Afekt. Działania obejmują: wypracowanie konceptu i mechaniki promocji, kreację i nadzór nad produkcją key visuali, spotu telewizyjnego, strony internetowej, projektu opakowań promocyjnych oraz insertów - 14 figurek ze świata Smerfów. Agencja opracowała i wdrożyła również dedykowaną promocji, opartą na technologii rozszerzonej rzeczywistości aplikację mobilną „Smerfna Wioska AR”, dostępną na dwóch platformach: iOS i Android.
Maspex promował już Mlekołaki akcją nawiązującą do filmu - było to jesienią ub.r. przy okazji filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych”.
Dołącz do dyskusji: Bohaterowie filmu „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski” w promocji Mlekołaków