SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group

Dom mediowy Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Boiron produkującej leki homeopatyczne. Poprzednio zajmowała się tym Media Group.

W przetargu na obsługę firmy Boiron Starlink wygrał m.in. z Mediacom Warszawa, MPG i PHD Media Direction. - Starlink przygotował bardzo gruntowną analizę trendów rynkowych i grup docelowych oraz zaproponował niestandardowe i, jak się wydaje, efektywne kosztowo rozwiązania komunikacyjne - uzasadnia Ilona Jankowska, dyrektor marketingu w Boironie.

Starlink będzie obsługiwał mediowo wszystkie marki z portfolio firmy, m.in. Oscillococcinum, Stodal, Drosetux, Camilia, Homeoptic, Homeovox i Coryzalia. Szczegóły aktywności reklamowych - w tym ich budżet - nie zostały ujawnione.

Ostatnio planowaniem i zakupem mediów dla firmy Boiron zajmował się dom mediowy Media Group.

Dołącz do dyskusji: Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl