Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group
Dom mediowy Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Boiron produkującej leki homeopatyczne. Poprzednio zajmowała się tym Media Group.
W przetargu na obsługę firmy Boiron Starlink wygrał m.in. z Mediacom Warszawa, MPG i PHD Media Direction. - Starlink przygotował bardzo gruntowną analizę trendów rynkowych i grup docelowych oraz zaproponował niestandardowe i, jak się wydaje, efektywne kosztowo rozwiązania komunikacyjne - uzasadnia Ilona Jankowska, dyrektor marketingu w Boironie.
Starlink będzie obsługiwał mediowo wszystkie marki z portfolio firmy, m.in. Oscillococcinum, Stodal, Drosetux, Camilia, Homeoptic, Homeovox i Coryzalia. Szczegóły aktywności reklamowych - w tym ich budżet - nie zostały ujawnione.
Ostatnio planowaniem i zakupem mediów dla firmy Boiron zajmował się dom mediowy Media Group.
Dołącz do dyskusji: Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group