Ból zatok niczym ścisk w metrze w reklamie Ibupromu
USP Zdrowie prowadzi kampanię promującą Ibuprom Zatoki Max. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Hand Made.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/ibupromzatokimax655.jpg)
Do telewizji trafiła nowa reklama leku Ibuprom Zatoki Max produkowanego przez USP Zdrowie. Spot pokazuje, że ból zatok należy do specyficznych, ponieważ wynika z męczącego ucisku i ciśnienia. Metaforą problemu stał się więc tłum w metrze, który w doskonały sposób obrazuje jego opresyjność.
Hand Made odpowiada za przygotowanie pełnej koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją 30-sekundowego spotu reklamowego emitowanego w telewizji.
To już kolejna współpraca Hand Made z marką z portfolio USP Zdrowie. Agencja jest także autorem kampanii telewizyjnych dla Xenny, Xenny Balance czy Ibupromu RR.
Dołącz do dyskusji: Ból zatok niczym ścisk w metrze w reklamie Ibupromu