Booking.com wybrał Mindshare Polska. Rusza kampania „Summer of sports”
Dom mediowy Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową firmy Booking.com, serwisu oferującego noclegi dla klientów indywidualnych i biznesowych. W najbliższych dniach rusza jego nowa kampania reklamowa, pod hasłem „Summer of sports”.
Do zadań zespołu Mindshare będzie należała kompleksowa obsługa marketera. Działania promocyjne zaplanowano głównie w telewizji i internecie. To pierwsze tak szeroko zakrojone działania w mediach prowadzone przez Booking.com w Polsce.
- Motywem przewodnim najnowszej i największej do tej pory kampanii prowadzonej przez Booking.com jest „Summer of sports”. Kreacje - poprzez swój klimat i tematykę - nawiązywać będą nie tylko do najważniejszych wydarzeń sportowych roku, ale też do popularnych wakacyjnych aktywności. Działania dla marketera rozpoczniemy od kampanii realizowanej w telewizji i online video, w tym na YouTube i w serwisach VoD. W kolejnych tygodniach wystartujemy z pozostałymi działaniami digitalowymi - kampania będzie widoczna zarówno na portalach, jak i w mobile - podkreśla Magdalena Depczyńska, dyrektor pionu client leadership w Mindshare Polska.
Booking.com jest globalnie klientem sieci Mindshare. Za kompleksową obsługę mediową na polskim rynku odpowiada zespół Magdaleny Depczyńskiej. Działania promocyjne w telewizji i mediach internetowych zostaną wsparte partnerstwem z dwoma grupami wydawniczymi - Agorą i naTemat. Rozpoczęcie kampanii zaplanowano na 10 czerwca br.
W jednej z poprzednich reklam zagranicznych serwisu Booking.com wystąpili amerykański komik Jordan Peele i aktorka Chelsea Peretti - spot pokazuje, jak próbują znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce na ślub i przygotować się do tego wydarzenia.
Dołącz do dyskusji: Booking.com wybrał Mindshare Polska. Rusza kampania „Summer of sports”