Boomerang z wizerunkową kampanią „Oglądaj, baw się i śmiej!”
Wystartowała nowa kampania wizerunkowa „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!”, która potrwa do końca czerwca. Stacja w jej ramach umieściła w kinach oraz w przestrzeni miejskiej krzywe lustra.
W ramach kampanii Boomerang umieścił w Multikinach wielu miast Polski krzywe zwierciadła. Lustra zawisły także w formie OOH w 20 lokalizacjach Katowic, Bielsko-Białej, Krakowa, Wrocławia i Warszawy.
Natomiast odwiedzający warszawskie Centrum Handlowe Blue City 31 maja i 1 czerwca oglądać mogli spot promujący kampanię, który pojawił się na ścianach wizyjnych.
W sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios emitowany jest też film promujący kampanię, przygotowany przez dział kreatywny Boomeranga. Zaplanowano również działania online.
Za realizację kampanii odpowiada Dom Mediowy MediaOn.
Średni udział Boomeranga w 2018 roku w Polsce w grupie wiekowej 4-12 lat wyniósł 1,53 proc.
Dołącz do dyskusji: Boomerang z wizerunkową kampanią „Oglądaj, baw się i śmiej!”