Bosch szuka ambasadorów w kampanii suszarek do ubrań
Wystartowała internetowa kampania reklamowa suszarek do ubrań Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmująca konkurs na ambasadorów marki. Akcję przygotowały i realizują agencje Insignia i Hyper Crew.
Konkurs na ambasadorów suszarek do ubrań Bosch jest prowadzony na stronie Suszarki-do-ubran.pl, gdzie znajdują się informacje wyjaśniające działanie tych urządzeń i obalające mity związane z ich użytkowaniem i montażem.
W serwisie można też zgłaszać się do testowania suszarek. 10 użytkowników, którzy zostaną do tego wylosowani, będzie miało za zadanie nagrać klip prezentujący korzyści posiadania suszarki i jak najszerzej udostępnić go w internecie. Autor najpopularniejszego filmiku otrzyma 5 tys. zł, a najciekawszego wideo, wybranego przez jury - 8 tys. zł.
Akcja obejmuje również reklamy na największych portalach oraz aktywności w serwisach społecznościowych (głównie Facebooku i YouTube). Potrwa do końca br.
Za konkurs i serwis Suszarki-do-ubran.pl odpowiada agencja Hyper Crew, a za reklamy - agencja Insignia.
Dołącz do dyskusji: Bosch szuka ambasadorów w kampanii suszarek do ubrań